Veelgestelde vragen

Artikelen

Een artikel is niet op voorraad, en nu?

Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet op voorraad is maar toch zichtbaar. Je krijgt dan de melding dat het gekozen product niet op voorraad is als je deze in de winkelwagen plaatst. Om zeker te zijn of we het product nog kunnen leveren kun je ook altijd contact opnemen.
 

Ik heb een product gekocht die nu in de aanbieding is, krijg ik de korting alsnog?

Helaas krijg je de korting niet meer. De prijs die op de webshop staat als de producten worden besteld zijn en blijven gelden.
 

Hoe vind ik een product?

We hebben geprobeerd de navigatie zo overzichtelijk als mogelijk te houden zodat onze bezoekers snel hun gewenste producten kunnen vinden. Ook zijn er verschillende filters om het productoverzicht te verfijnen. Rechtsboven op de webshop is een zoekveld aanwezig waarmee producten kunnen worden gezocht.

Mijn account

Ik kan niet inloggen?

Als het inloggen niet lukt staat er altijd een melding. Mocht het opvolgen van die melding geen oplossing bieden dan kan er contact worden opgenomen met de klantenservice.
 

Hoe kan ik mij registreren?

Boven aan de website kan men klikken op login. Daar is de keuze om te regitreren ook aanwezig. Ook kan men een account aanmaken tijdens het afrekeken, vink dan de betreffende checkbox aan.
 

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als je bent ingelogd kun je alle gegevens wijzigen. Ga naar jouw account met de link bovenaan de webshop.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met IDeal en verschillende creditcards (Meastro, Visa, Mastercard).
 

Ik krijg een foutmelding bij het betalen

Als het niet lukt om af te rekenen kan het zijn dat de ingevoerde gegevens niet correct zijn, controleer deze goed. Mocht het nog niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.
 

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Zodra de bestelling is geplaatst (en betaald) wordt er een mail verstuurd ter bevestiging van de bestelling. Daarna worden er nog een factuur e-mail en een verzeding e-mail met Track & Trace verzonden.

Verzenden en retourneren

Wie bezorgt mijn pakket?

Wij maken gebruik van de verzendservice van PostNL.
 

Hoe lang duurt de verzending?

Van maandag t/m vrijdag voor 15:00 besteld? Dan heb je het pakket de volgende dag al in huis. PostNL storingen en/of vertragingen uitgezonderd.
 

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard berekenen wij € 5,00 verzendkosten. Bestellingen boven de € 35,00 worden gratis bezorgd.
 

Kan ik mijn pakketje ergens anders laten bezorgen?

Je kunt tijdens het afrekenen het factuur- en verzendadres apart opgeven.
 

Niet alle producten zijn geleverd, wat nu?

Het komt helaas wel eens voor dat de bestelling niet compleet is. Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice.
 

Waarom moet ik alsnog verzendkosten betalen na het retourneren?

Als je boven de € 35,00 besteed is de verzending gratis. Mocht je producten retourneren waardoor de orderwaarde minder dan € 35,00 wordt dan brengen wij alsnog de verzendkosten in rekening. Dit door € 5,00 minder te crediteren.
 

Is het retourneren van artikelen gratis?

Ja, bij de bestelling zit een retourformulier. Ook ontvang je een antwoordnummer voor het retour sturen van producten.
 

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Bij de bestelling zit een retourformulier. Geef hierop duidelijk aan wat de reden is en stuur de artikelen naar ons antwoordnummer.
 

Hoe lang kan ik de artikelen thuishouden?

Binnen 14 dagen dienen de artikelen te worden geretourneerd, willen wij deze nog in behandeling nemen.

 

To Top