Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking over je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice. Deze is bereikbaar op maandag t/m zaterdag gedurende de openingstijden van de winkel:

Maandag 13.00 - 18.00 uur
Dinsdag 09.30 - 18.00 uur
Woensdag 09.30 - 18.00 uur
Donderdag 09.30 - 21.00 uur (koopavond)
Vrijdag 09.30 - 18.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.00 uur
Zondag 12.00 - 17.00 uur

Email: info@bouchiersport2000.nl
Telefoon: 0229-215661

Correspondentieadres:

Bouchier Sport 2000
T.a.v. afdeling Klantenservice webshop
Dr. C.J.K. Van Aalstweg 7C
1625 NV Hoorn (gratis parkeren)

Betalen

Betalingen in de webshop worden afgehandeld door Multisafepay, het is mogelijk te betalen via IDeal of creditcard. Zodra de betaling is verwerkt wordt de order in behandeling genomen. In de winkel is het tevens mogelijk af te rekenen met Freebees, Fashioncheque, Sport en fit card of VVV bon.

Retourneren

Foutieve bestellingen kunnen teruggestuurd worden naar het hier vermeldde correspondentieadres, onder vermelding van de reden van retournering en het ordernummer, de kosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening. Tevens kunt u natuurlijk altijd terecht in onze winkel.

Contact

Mail ons

Contactgegevens

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

  • Alle
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  • Wat bedragen de verzendkosten?
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Plaats een artikel in je winkelmandje door eventueel een maat te selecteren en klik op de knop "Plaats in winkelmandje".
  • Ga verder met winkelen, of klik op de winkelwagen bovenaan de pagina.
  • Kies in het winkelmandje voor de optie "Afhalen in de winkel" of bezorging via PostNL.
  • Op de volgende pagina is het mogelijk om in te loggen wanneer je reeds een account hebt of om een nieuw account aan te maken. Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen.
  • Controleer al je gegevens en kies een betaaloptie.
  • Zodra de betaling op de volgende pagina succesvol is afgerond krijg je van ons een bevestigings e-mail met daarin een samenvatting van je geplaatste bestelling.
Bij een bestelling vanaf € 25,- zijn de verzendkosten gratis. Op artikelen boven de 10 kilogram wordt wel extra geld voor berekend. Mocht dit bij uw bestelling het geval zijn nemen wij contact met u op.
Als de bestelling geplaatst is ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging met alle gegevens. Zodra de betaling bij ons binnen is en alle producten op voorraad zijn zullen wij overgaan tot verzending. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen verzonden te hebben. Mocht een artikel onverhoopt niet voorradig zijn dan brengen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
PostNL zal namens ons voor de verzending zorgdragen. Wanneer er niemand thuis is op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbied zal PostNL het pakket bij de buren proberen te bezorgen of de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer het pakket voor de 2e maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van PostNL , waarop vermeld staat waar het pakket af te halen is, dit is vaak het dichtstbijzijnde postkantoor. Zo hoef je dus niet speciaal voor het pakket thuis te blijven.